Monika Dekster

It's not a bug. It's an undocumented feature!
To iterate is human, to recurse divine (L. Peter Deutsch)
Talk is cheap. Show me the code (Linus Torvalds)

Programowanie imperatywne - laboratorium

Zasady zaliczania przedmiotu

  1. Na zajęciach przedstawionych zostanie kilka zadań programistycznych, które należy samodzielnie rozwiązać w trakcie trwania zajęć. Programy będą oceniane przez system oioioi. Ostateczna ocena będzie wystawiana po rozmowie sprawdzającej samodzielność wykonania programu i jego zrozumienie.
  2. Ocena końcowa z laboratorium obliczana jest na podstawie liczby zdobytych w trakcie zajęć punktów. Skala ocen jest zgodna z podaną w regulaminie AGH.

Program zajęć

  1. Laboratorium 1 - Wstęp, środowisko programistyczne
  2. Laboratorium 2 - Funkcje, tablice
  3. Laboratorium 3 - Stringi i liczby pierwsze
  4. Laboratorium 4 - Sortowanie
  5. Laboratorium 5 - Stos, kolejka
  6. Laboratorium 6 - Grafy i cykle Eulera
  7. Laboratorium 7 - Algorytmy grafowe
  8. Laboratorium 8 - Tablice z haszowaniem
  9. Laboratorium 9 - Skip List

Literatura

  1. B.W. Kernighan, D.M. Ritchie: Język ANSI C, WNT Warszawa
  2. S. Prata: Język C. Szkoła programowania, Helion, 2016
  3. N. Wirth: Algorytmy + struktury danych = programy, WNT Warszawa
  4. C - The ISO Standard - Rationale http://www.computer-books.us/c.php
  5. C - Committee Draft of ISO9899:TC2 ISO/IEC, http://www.computer-books.us/c.php