Praca w schemacie: problem->rozwiazanie. Struktura Pracy: 0. Spis Treści 1. Wstęp: Jasne postawienie problemu, określenie Głównch Celów Pracy. Co? Przedmiot, problem Jak? (Metda , krótko) Dlaczego? Źródła problemu badawczego Po co? Implikacje, konsekwencje, walory Co bedzie w kolejnych rozdziałach? 2. Podstawy teoretyczne: opis zagadnień związanych z analizowanym problemem. 3. Projekt: określenie wymagań, projekt rozwiazania problemu. 4. Implementacja: iplementacja projektu, co zostało zaimplementowane, jak zostało zaimplementowane, jak zostały spełnione wymagania. 5. Podsumowanie: w jaki sposób zaimplementowana technologia rozwiązuje postawione problemy. Czy wszystkie problemy zostały rozwiązane, jakie nie zostały rozwiązane, dlaczego? Jak zostały spełnione wymagania. Implikacje, konsekwencje, walory. 6. Bibliografia. 7. Opcjonalne załączniki. Uwaga: odnośnie struktury. Najlepiej stosować 2 poziomy zagnieżdżenia podrozdziałów: czyli rozdział, podrozdział. Należy zwrócić uwagę na jednolite rozłożenie podrozdziałów (zbliżona liczba podrozdziałów w każdym rozdziale). Uwaga: odnośnie objętości. Praca powinna liczyć okolo 60 stron, nie wliczając w to załączników. Wszelkie dodatkowe opisy, komentarze, uzupełnienia, w razie potrzeby, można przenieść do załączników. Uwaga: odnośnie bibliografii. Bibliografia musi być tworzona na bieżąco wraz z każdą cześcią pracy, tzn. pozycje bibliograficzne odnośnie postawionego problemu, podstaw teoretycznych, metod projektowania, implementacji. Polecem zaznajomoienie sie z BibTeX - znacznie upraszcza proces tworzenia Bibliografii. Uwaga: skład. Najlepiej złożyć pracę w LaTeX'u. Używanie narzędzi WYSIWYG powyżej objętości kilkunastu stron jest proszeniem się o kłopoty. Mniej czasu zajmie nauczenie się LaTeX'a niż poprawianie w nieskończoność składu "gotowej pracy". Uwaga: język. Praca powinna być pisana językiem formalnym, bezosobowo.