Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


cw-4-kik-2014

====== Różnice ====== Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

cw-4-kik-2014 [2018/10/15 15:26]
miller [Lab. 4]
cw-4-kik-2014 [2018/10/19 13:10] (aktualna)
miller [Wskazówka dla mniej doświadczonych:]
Linia 1: Linia 1:
-====== Lab. ======+====== Lab. ======
  
 ====== Program wprowadzający: Wczytanie liczby w dowolnym systemie ====== ====== Program wprowadzający: Wczytanie liczby w dowolnym systemie ======
Linia 32: Linia 32:
  
   - elementarna – o decyzjach postawienia O i X decydują gracze korzystający z tej samej klawiatury,    - elementarna – o decyzjach postawienia O i X decydują gracze korzystający z tej samej klawiatury, 
-  - podstawowa – grę prowadzi „klawiatura” komputerem realizującym prosty algorytm wyboru decyzji, np. losowy, po zakończeniu partii program pyta, czy przejść do następnej rozgrywki, +  - podstawowa – grę prowadzi jednej strony jeden gracz (korzystający z klawiatury), a z drugiej strony  - komputer realizujący prosty algorytm wyboru decyzji, np. losowy, (po zakończeniu partii program pyta, czy przejść do następnej rozgrywki)
   - zaawansowana – funkcja wyznaczająca każdą decyzję komputera jest funkcją rekurencyjną, sprawdzającą, czy proponowana decyzja zapewnia zwycięstwo.    - zaawansowana – funkcja wyznaczająca każdą decyzję komputera jest funkcją rekurencyjną, sprawdzającą, czy proponowana decyzja zapewnia zwycięstwo. 
  
 W każdej wersji program wyprowadza na ekran aktualny stan rozgrywki oraz rozpoznaje koniec partii. W każdej wersji program wyprowadza na ekran aktualny stan rozgrywki oraz rozpoznaje koniec partii.
  
-=== Zadanie domowe: ===+=== Zadania domowe: ===
  
   - Dokończyć program z zajęć (obowiązkowo w wersji podstawowej).   - Dokończyć program z zajęć (obowiązkowo w wersji podstawowej).
   - Napisać program, który wczytuje liczbę naturalną w systemie dziesiętnym i wyprowadza ją na ekran w innym (wybranym przez użytkownika) systemie pozycyjnym.   - Napisać program, który wczytuje liczbę naturalną w systemie dziesiętnym i wyprowadza ją na ekran w innym (wybranym przez użytkownika) systemie pozycyjnym.
      - Jeżeli podstawą systemu ma być liczba >10, to należy zaproponować "dodatkowe" cyfry - jak w systemie szesnastkowym.      - Jeżeli podstawą systemu ma być liczba >10, to należy zaproponować "dodatkowe" cyfry - jak w systemie szesnastkowym.
-     - Należy zastosować rekurencyjne wywoływanie funkcji.+     - Należy rozważyć wady i zalety zastosowania w tym programie rekurencyjnego wywoływania funkcji.
   - Napisać program z dwoma pętlami (fragment poniżej). Dlaczego liczby iteracji są różne?   - Napisać program z dwoma pętlami (fragment poniżej). Dlaczego liczby iteracji są różne?
  
cw-4-kik-2014.1539609978.txt.gz · ostatnio zmienione: 2018/10/15 15:26 przez miller