**To jest stara wersja strony!** ----
====== Lab. 4 ====== ====== Kółko i krzyżyk ====== Proszę napisać program wspomagający grę na planszy 3x3. Należy: * napisać ogólny algorytm programu w pseudokodzie, * zaproponować podział programu na funkcje np. pokaż stan pól, wczytaj ruch gracza, sprawdź, czy partia jest skończona itd. * napisać prototypy wszystkich funkcji, * w segmencie głównym zapisać algorytm programu wywołując we właściwej kolejności odpowiednie funkcje, * napisać kod wszystkich funkcji, * uruchomić i przetestować program. ===== Wskazówka dla mniej doświadczonych: ===== __Wyjątkowo__ można zdefiniować tablicę zewnętrzną (globalną), w której będzie pamiętany stan pól. Np. ''int tablica[9];'' albo ''int tablica[3][3];'' **Wersje programu:** - elementarna – o decyzjach postawienia O i X decydują gracze korzystający z tej samej klawiatury, - podstawowa – grę prowadzi „klawiatura” z komputerem realizującym prosty algorytm wyboru decyzji, np. losowy, a po zakończeniu partii program pyta, czy przejść do następnej rozgrywki, - zaawansowana – funkcja wyznaczająca każdą decyzję komputera jest funkcją rekurencyjną, sprawdzającą, czy proponowana decyzja zapewnia zwycięstwo. W każdej wersji program wyprowadza na ekran aktualny stan rozgrywki oraz rozpoznaje koniec partii. === Zadanie domowe: === Dokończyć program z zajęć (obowiązkowo w wersji podstawowej).