====== Kółko i krzyżyk ====== Proszę napisać program wspomagający grę na planszy 3x3. Należy: * napisać ogólny algorytm programu w pseudokodzie, * zaproponować podział programu na funkcje np. pokaż stan pól, wczytaj ruch gracza, sprawdź, czy partia jest skończona itd. * napisać prototypy wszystkich funkcji, * w segmencie głównym zapisać algorytm programu wywołując we właściwej kolejności odpowiednie funkcje, * napisać kod wszystkich funkcji, * uruchomić i przetestować program. ===== Wskazówka dla mniej doświadczonych: ===== __Wyjątkowo__ można zdefiniować tablicę zewnętrzną (globalną), w której będzie pamiętany stan pól. Np. ''int tablica[9];'' albo ''int tablica[3][3];'' **Wersje programu:** - elementarna – o decyzjach postawienia O i X decydują gracze korzystający z tej samej klawiatury, - podstawowa – grę prowadzi - z jednej strony jeden gracz (korzystający z klawiatury), a z drugiej strony - komputer realizujący prosty algorytm wyboru decyzji, np. losowy, (po zakończeniu partii program pyta, czy przejść do następnej rozgrywki), - zaawansowana – funkcja wyznaczająca każdą decyzję komputera jest funkcją rekurencyjną, sprawdzającą, czy proponowana decyzja zapewnia zwycięstwo. W każdej wersji program wyprowadza na ekran aktualny stan rozgrywki oraz rozpoznaje koniec partii.