Programowanie obiektowe

Przykładowe zadania podane na stronie są dzięki uprzejmości prof. dr hab. Zbisława Tabora.

Ćwiczenie 1

Ćwiczenie wprowadzające, mające na celu przypomnienie tworzenia struktur znanych z C, przekazywania argumentów do funkcji jako wskaźniki i referencje, a także tworzenie tablic.

Przykładowe zadania

Ćwiczenie 2

Celem ćwiczenia jest zapoznanie się z:

Przykładowe zadania
Przykładowe zadania II

Ćwiczenie 3

Konstruktor prosty, przeciążanie konstruktora, desktuktor, kompozycja, lista inicjalizacyjna.

Ćwiczenie 4

Tablice obiektów klas, tworzenie dynamiczne obiektów, sposoby przekazywania obiektu klasy jako argumentu, konstruktor kopiujący.

Ćwiczenie 5

Przeciązenie operatorów, konwersja typów, funkcje zaprzyjaźnione.

Ćwiczenie 6

Dziedziczenie proste, funkcje wirtualne, polimorfizm.

Ćwiczenie 7

Składowa statyczna, funkcje czystowirtualne.

Ocenianie

Kazde zadanie punktowane jest po 8 punktów. Ocenie podlega sposób rozwiązania zadania, czytelność kodu źródłowego.

Tutaj będzie tabelka z przeliczeniem punktów na ocenę