Pomoc dotycząca akceptacji konsultacji

Informacje podstawowe

Strona służy do zawieszania konsultacji w określonych terminach. Jest ona przeznaczona wyłącznie dla administratora systemu i dla asysty.

Na początek strona wyświetla ramkę informacyjną wraz z polem statusu akceptacji konsultacji zawierającym dwie opcje dotyczące:
- akceptacji zgłoszeń studentów,
- zawieszenia zgłoszeń studentów,
Należy wybrać żądaną opcję i wybór zatwierdzić przyciskiem Zatwierdź wybór. Wstępnie zaznaczona jest opcja pierwsza.
Wybranie pierwszej opcji jest równoważne z wnioskiem konsultanta o wznawienie przyjmowania zgłoszeń studentów z prośbami o konsultacje. Lista już przyjętych wniosków o konsultacje zaplanowane w przyszłości jest wyświetlana w tablicy umieszczonej przy końcu bieżącej strony.
Wybranie drugiej z opcji powoduje, iż na wniosek konsultanta od chwili obecnej, aż do odwołania zgłoszenia studentów dotyczące konsultacji nie będą przyjmowane. Dotychczasowe zgłoszenia dotyczące najbliższego terminu konsultacji są obowiązujące. Konsultant będzie informowany drogą mailową o przyszłych próbach zgłoszenia konsultacji.
Zaznaczoną opcję należy zatwierdzić przyciskiem "Zatwierdź wybór", co powoduje przejście do strony z podsumowaniem decyzji konsultanta.

Uwaga

Wybranie opcji "Zawieszam konsultacje do odwołania" skutkuje zablokowaniem studentom możliwości umawiania na konsultacje, więc nie należy korzystać z tej opcji w wyjątkowych sytuacjach.

Informacje dodatkowe

Informacyjne o wnioskach studentów w sprawie konsultacji będą kierowane na adres e-mail konsultanta, tzn. na adres przy użyciu którego loguje się on w systemie.