Pomoc dotycząca wydłużenia czasu przeznaczonego na testy

Wprowadzenie

Bieżąca strona służy do zapisywania w systemie testów informacji o przysługującym studentowi wydłużonym czasie przeznaczonym na test. W pewnych uzasadnionych przypadkach studenci niepełnosprawni wykonują niektóre opearacje dłużej niż inni i mogą wnioskować do władz dziekańskich o wydłużenie czasu przeznaczonego na napisanie testu. Dotyczy to:
a) sprawdzianów i kolokwiów w trakcie semestru, jeśli takie są przewidziane,
b) kolokwiów poprawkowych i zaliczeniowych oraz
c) egzaminów i wszystkich innych rodzajów testów.
W celu identyfikacji w systemie osoby studenta i rodzaju zajęć należy podać imię, nazwisko i numer albumu studenta stanowiące JEGO DANE IDENTYFIKACYJNE oraz przedmiot, którego sprawa dotyczy. Wprowadzone dane należy zatwierdzić przyciskiem "Wybierz studenta".
Jeśli wprowadzone dane będą poprawne, to system sprawdzi, czy dany student znajduje się na dziekańskiej liście uprawnionych do studiowania przedmiotu. Wynik weryfikacji zostanie wyświetlony w oknie tekstowym znajdującym się z lewej strony.
Pozytywny wynik weryfikacji spowoduje zmianę treści lewego przycisku na "Zatwierdź wybór", a po jego wybraniu wyświetlenie dodatkowego pola służącego do wprowadzenia procentowej wartości wydłużenia czasu testu.
Jeśli studentowi został przydzielony dodatkowy czas już wcześniej, to pojawi się on w dodatkowym polu. Wartość tę można zatwierdzić lub zmienić wybierając przycisk "Zapisz oceny".
W przypadku negatywnego wyniku weryfikacji studenta dane identyfikacyjne można porawić i ponownie zatwierdzić przyciskiem "Wybierz studenta" lub zaniechać zmian. W każdym momencie można przejść do strony głównej przyciskiem "Strona główna".

Bardzo ważne uwagi

1. Osoba, której udzielany jest dodatkowy czas przeznaczony na testy powinna występować na DZIEKAŃSKIEJ LIŚCIE STUDENTÓW. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn tak nie jest, to system uniemożliwi wydłużenie czasu tej osoby, o czym administrator zostanie poinformowany specjalnym komunikatem. Wymagana też będzie rejestracja takiej osoby w systemie.
2. Dodatkowy czas powinien pochodzić z przedziału od 0 do 100% i w takiej postaci (np. 30%) zostanie zapisany w bazie danych. Symbol % nie jest obowiązkowy - jeśli nie zostanie podany, to system uzupełni ten brak.

Powtórna rejestracja

W dowolnym czasie każdy ze studentów może zmienić niektóre z informacji przekazanych w trakcie poprzedniej rejestracji dokonująć rejestracji ponownej. Za każdym razem powinien jednak posłużyć się tym samym numerem albumu (co jest oczywiste) oraz (co nie jest już tak dla wszystkich oczywiste) tym samym adresem e-mail, a także utworzonym poprzednio hasłem. Dokonana w trakcie kolejnej rejestracji ZMIANA ADRESU E-MAIL spowoduje, że system potraktuje rejestrującą się osobę jako kolejnego studenta o tym samym numerze albumu, zapominając o jego porzednich testach.
W przypadku, gdy student nie pamięta hasła, nie może się zalogować do systemu, ani dokonać powtórnej rejestracji. W takiej sytuacji powinien się zwrócić do prowadzącego zajęcia z prośbą o usunięcie własnej osoby z katalogu studentów. Po tym fakcie może on ponownie dokonać rejestracji PODAJĄC NOWE HASŁO. Jeśli zachowa przy tym poprzedni adres e-mail (i oczywiście numer albumu), to jego DOTYCHCZASOWE TESTY ZOSTANĄ ZACHOWANE.