Pomoc dotycząca rejestracji

Wprowadzenie

W trakcie semestru i po jego zakończeniu poszczególne grupy studentów będą miały obowiązek wzięcia udziału w sprawdzianach, kolokwiach bądź egzaminach w postaci testów. Rejestracja studenta w systemie umożliwia udział w takich testach i ma na celu ustalenie danych identyfikacyjnych danej osoby.
W celu dokonania rejestracji w dwa pierwsze pola formularza rejestracji student powinien wpisać swój numer albumu oraz rzeczywisty adres e-mail. Numer albumu studenta i jego adres e-mail STANOWIĄ DANE IDENTYFIKACYJNE STUDENTA W SYSTEMIE. Trzecie z pól pozwala na utworzenie hasła składającego się z co najmniej sześciu znaków, które jest własnością osoby rejestrującej się i będzie wymagane przy późniejszym logowaniu. HASŁO NALEŻY ZAPAMIĘTAĆ !!!.
Po zatwierdzeniu wprowadzonyc danych okno formularza zmieni się, pojawią się w nim dodatkowe pola, a na podany adres e-mail zostanie wysłana WIADOMOŚĆ Z KODEM AKTYWACYJNYM, który będzie niezbędny do dokończenia procesu rejestracji. Należy w takim przypadku uzupełnić wszystkie pola formularza i zatwierdzić wprowadzone dane. W polu "Grupa dziekańska" należy podać numer grupy zgodny z wpisem w Wirtualnej Uczelni.
W przypadku, gdy student ZA ZGODĄ PROWADZĄCYCH ma zamiar zmienić grupę laboratoryjną (na przykład w przypadku udziału w teście z inną grupą) i zaznaczy opcję "Grupa laboratoryjna różna" pojawi się dodatkowe okno umożliwiające wybór nowej grupy laboratoryjnej.

Bardzo ważne uwagi

1. Adres mailowy podawany w trakcie rejestracji powinien pochodzić z DOMENY UCZELNIANEJ.
2. Osoba rejestrująca się powinna występować na DZIEKAŃSKIEJ LIŚCIE STUDENTÓW. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn tak nie jest, to zostanie ona poinformowana o tym fakcie w trakcie rejestracji specjalnym komunikatem. Co prawda będzie mogła się ona zarejestrować i przystępować do testów, jednak OCENY tych testów NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ do czasu uzupełnienia listy. Aby tego uniknąć osoba taka POWINNA ZGŁOSIĆ ZAISTNIAŁY PROBLEM PROWADZĄCEMU ZAJĘCIA.
3. W przypadku gdy osoba powtarzająca przedmiot prosi o przepisane oceny zaliczeniowej uzyskanej w dotychczasowym toku studiów, powinna wcześniej dokonać rejestracji w wsystemie. W przeciwnym przypadku rejestracja takiej osoby zostanie dokonana automatycznie, a adresem e-mail logowania stanie się "auto@student.agh.edu.pl" lub "auto@student.ujk.edu.pl" w zależności od uczelni studenta. Hasłem logowania będzie stanie się automatycznie "autoPass". W takim przypadku "WE WŁASNYM INTERESIE" należy jak najszybciej dokonać POWTÓRNEJ REJESTRACJI, aby zabezpieczyć się przed nieautoryzowanym dostępem do własnego konta. Rejestracji należy dokonać koniecznie PRZED PIERWSZYM TERMINEM EGZAMINU.

Powtórna rejestracja

W dowolnym czasie każdy ze studentów może zmienić niektóre z informacji przekazanych w trakcie poprzedniej rejestracji dokonująć rejestracji ponownej. Za każdym razem powinien jednak posłużyć się tym samym numerem albumu (co jest oczywiste) oraz (co nie jest już tak dla wszystkich oczywiste) tym samym adresem e-mail, a także utworzonym poprzednio hasłem. Dokonana w trakcie kolejnej rejestracji ZMIANA ADRESU E-MAIL spowoduje, że system potraktuje rejestrującą się osobę jako kolejnego studenta o tym samym numerze albumu, zapominając o jego porzednich testach.
UWAGA: POWTÓRNA REJESTRACJA OSÓB, KTÓRYM PRZEPISANO OCENY nie podlega ograniczeniom co do adresu e-mail oraz hasła jeśli jest to pierwsza rejestracja dokonywana przez te osoby ręcznie.
W przypadku, gdy student nie pamięta hasła, nie może się zalogować do systemu, ani dokonać powtórnej rejestracji. W takiej sytuacji powinien się zwrócić do prowadzącego zajęcia z prośbą o usunięcie własnej osoby z katalogu studentów. Po tym fakcie może on ponownie dokonać rejestracji PODAJĄC NOWE HASŁO. Jeśli zachowa przy tym poprzedni adres e-mail (i oczywiście numer albumu), to jego DOTYCHCZASOWE TESTY ZOSTANĄ ZACHOWANE.