"Tutoring z Panią Martą pozwolił mi odkryć swoje nowe mocne strony, oraz utwierdzić mnie w przekonaniu, że jestem dobry w tym w czym już miałem wrażenie, że jestem dobry. Dodatkowo razem z Panią Martą pracowaliśmy razem nad tematem który wybrałem na pierwszym spotkaniu, którym było podejmowanie decyzji. Dzięki narzędziom przedstawionym przez Panią Martę, ta czynność stała się dla mnie dużo prostsza. Dodatkowo spotkania te, traktowałem jako ogólne podsumowanie tygodnia i po nich miałem zarys tego nad czym w danym tygodniu chcę popracować a także ogólnie dobrze wpływały na moje samopoczucie "
Arkadiusz Mincberger, WIET
"Miałam przyjemność uczestniczyć w programie tutoringu prowadzonym przez Panią Doktor Ślęzak, który obejmował zarówno aspekty rozwojowe, jak i naukowe. Obie części były realizowane na bardzo wysokim poziomie.
Pani Doktor Ślęzak dysponowała bogatym zestawem interesujących narzędzi i materiałów dydaktycznych oraz polecała wartościowe kursy i dodatkowe ćwiczenia. Spotkania odbywały się zawsze punktualnie i trwały przynajmniej 1,5 godziny, często przeciągając się, aby omówić wszystkie istotne kwestie.
Atmosfera na naszych spotkaniach była zawsze niezwykle przyjazna, wspierająca i motywująca. Pani Doktor Ślęzak tworzyła środowisko sprzyjające otwartej dyskusji, co pozwalało na swobodne wyrażanie myśli i zadawanie pytań.
Z pełnym przekonaniem polecam Panią Doktor Ślęzak jako tutorkę każdemu, kto pragnie zainwestować swój czas w rozwój osobisty i naukowy. Jej wsparcie, zaangażowanie i kompetencje sprawiają, że współpraca z nią jest nie tylko efektywna, ale także niezwykle inspirująca i satysfakcjonująca."
Podczas zajęć miałam okazję lepiej poznać siebie, swoje mocne strony oraz obszary, które wymagają pracy. Głównym celem naszych spotkań było obieranie celów i ich realizacja, do czego otrzymałam wiele przydatnych
narzędzi, które mogę wykorzystywać w prawdziwym życiu.
Lena Starowicz, WMS
"Podczas miłych spotkań z moja tutorka Panią Martą miałam możliwość odkrycia siebie i swoich zainteresowań w kontekście naukowym. Było to całkiem nowe doświadczenie jak i wyzwanie, z którym razem się mierzyłyśmy. Od znalezienia wspólnego tematu po dążenie do obranego celu. Taki system nauki ma wiele zalet, które z pewnością przydadzą w przyszłości. Dzięki temu projektowi przede wszystkim zrozumiałam czym jest nauka i dlaczego tak naprawdę chce się rozwijać naukowo. Również mogłam nawiązać relacje typu mistrz-uczeń która jest w stanie bardzo wiele nauczyć. Serdecznie każdemu polecam taki tryb nauki i jestem wdzięczna, że ja mogłam spróbować."
Zuzanna Staśto, I Liceum Ogólnokształcące im. Króla Kazimierza Wielkiego w Bochni
"Miałem przyjemność uczestniczyć w programie tutoringowym organizowanym na naszej uczelni. Na podstawie opinii przedstawionych na stronie internetowej Pani Doktor Ślęzak postanowiłem zrealizować tutoring rozwojowy pod jej opieką.
Zajęcia te pozwoliły mi poznać nie tylko, moje mocne strony, ale również pomogły ustalić w jakich dziedzinach czuję się najlepiej. Pomogły też określić priorytety dla zadań z jakimi mierzyłem się w trakcie semestru.
Spotkania mogły mieć dowolnie określony cel zaproponowany przez uczestnika. W ten sposób Pani Doktor zapewniła mi wiele materiałów i pokazała narzędzia przydatne przy pisaniu listu motywacyjnego, co było tematem paru spotkań.
Muszę przyznać, że te spotkania to było coś czego brakowało mi na pierwszym roku studiów. Ponadto muszę dodać, że żadna opinia przedstawiona powyżej nie jest przesadzona (sprawdziłem na własnej skórze 😉) i każde spotkanie odbywało się w miłej atmosferze - przy herbatce, kawce i nie tylko. Serdecznie polecam !!!"
Igor Sala, WFiIS