INFORMACJE:
VII edycja Szkoły Gospodarki Odpadami odbędzie się w dniach
8-9 grudnia 2005 r. w Krakowie,
miejscem obrad będzie
Akademia Górniczo-Hutnicza
8-9 grudnia 2005 r. w Krakowie,
miejscem obrad będzie
Akademia Górniczo-Hutnicza
Ważne daty
Termin zgłoszenia tematów referatów wraz ze streszczeniami: | 25.11.2005 r. |
Ostateczny termin wpłaty opłaty konferencyjnej: | 30.11.2005 r. |
Opłaty konferencyjne
Opłata pełna wynosi 570 zł. Obejmuje koszty udziału w Sesji wraz z kosztami druku artykułu i imprezami towarzyszącymi obchodom Dnia Górnika. |
Opłata częściowa wynosi 400 zł. Obejmuje koszty udziału w Sesji wraz z kosztami druku artykułu. |
Koszt publikacji bez uczestnictwa w Sesji wynosi 250 zł. |
Opłaty konferencyjne nie zawierają zakwaterowania w hotelach. |
Pobierz komunikat

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Informacje dla autorów
Tytuł referatu wraz z krótkim streszczeniem (do 200 słów) należy zgłaszać na karcie uczestnictwa. Komitet Organizacyjny dokona selekcji referatów i powiadomi Autorów. Zakwalifikowane i pozytywnie zrecenzowane referaty zostaną wydrukowane w materiałach posesyjnych. |
Rejestrację udziału w Sesji dokonuje się poprzez przesłanie karty uczestnictwa wraz z deklaracją płatności. Prosimy również o załączenie numeru NIP oraz zgody na wystawienie faktury VAT bez podpisu. |
Reklama i prezentacja firm
Komitet Organizacyjny zwraca się z ofertą dotyczącą możliwości zamieszczenia reklamy w materiałach konferencyjnych oraz prezentacji Państwa Firmy. |
Informacji dotyczących warunków i kosztów zamieszczenia reklamy lub prezentacji udziela mgr inż. Janusz Chmura. |
tel./fax: (012) 617-20-82, e-mail: chmura@agh.edu.pl |
Informacje dodatkowe
Informacji dodatkowych udzielają: |
mgr inż. Janusz Chmura tel.: (012) 617-20-82, e-mail: chmura@agh.edu.pl |
mgr inż. Waldemar Kepys tel.: (012) 617-40-18, e-mail: kepys@agh.edu.pl |
mgr inż. Kornel Frydrych tel.: (012) 617-21-32, e-mail: kornel_f@agh.edu.pl |
Strona główna | Powrót na początek dokumentu | Wyślij wiadomość |